25 stycznia 2012

Indywidualne podejście.

   Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych pozytywnie oceniła nasz projekt i przyznała 155 tys. na wykonanie zadania: indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III.
 Projekt będzie realizowany od 1 września we wszystkich szkołach podstawowych w naszej gminie. Wkład własny- 0 złotych. W ramach projektu przeprowadzone zostaną zajęcia logopedyczne (ponad 1000 godzin), zajęcia dla uczniów, którzy mają trudności w czytaniu i pisaniu (540 godzin), zajęcia dla dzieci z trudnościami w zakresie matematyki (240 godzin), zajęcia dla uczniów uzdolnionych w zakresie matematyki i przyrody (210 godzin) oraz porady psychologiczno- pedagogiczne (prawie 240 godzin). W sumie odbędzie się ponad 2300 godzin zajęć. Dzieci uzyskają dodatkową specjalistyczną opiekę, część nauczycieli dodatkową pracę. I to w całości za środki z zewnątrz.

3 komentarze:

  1. Anonimowy25/1/12 19:04

    Gratuluje sukcesu. Bardzo ciekawa inicjatywa, dzieciom na pewno się przyda. Jednak w tym wpisie dopatrzyłam się jednego negatywnego aspektu, a mianowicie dlaczego nauczyciele mają dostać dodatkową pracę jeżeli jak się dobrze domyślam jest bardzo dużo osób, które chętnie podjęły by prace w ramach tego projektu chociażby na umowę zlecenie dzięki czemu mogły by zdobyć choć minimalne doświadczenie. Chyba, że są ku temu jakieś przeszkody o których osoby które nie mają styczności z projektami unijnymi nie wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczycielami nazwałem ogólnie osoby, które poprowadzą te zajęcia. Jednak procedura jest ściśle określona i zwyciężą najlepsze oferty. Krótko mówiąc to nie muszą być osoby pracujące obecnie w naszych szkołach. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Anonimowy26/1/12 09:01

    Miedzy czernią a bielą dostrzegam coraz więcej kolorów :) Tylko tak dalej Panie Rafale!

    OdpowiedzUsuń